Event Models

jiz 5 let s vámi!
Jak fungujeme
Slider

POSTUP PŘI REZERVACI

1. Poptávka

Vyplňte poptávkový formulář nebo nám zavolejte. Rádi Vám připravíme cenoovu nabídku, Nezapomeňte uvést datum a místo konání projektu, pracovní časy, počet a požadavky na personál, náplň práce, jaké kostýmy a v případě modelingu i jakými reklamíni kanály
a v kterých zemích kampaň poběží.

2. Nabídka

Po upřesnění všech dotazů vám do 48 hodin zašleme kompletní cenovou nabídku.

3. Objednávka

Po odsouhlasení nabídkové ceny si závazně potvrdíme realizaci akce.

4. Záloha

V určitých případech, zpravidla u velkých nebo složitých akcích, můžeme požadovat částečnou zálohu před začátkem akce (proforma faktura).

5. Průběh akce

Personál se na místo dostaví cca 15 minut předem. Pokud bude na akci přítomno více jak 5 pracovníků, bude přítomen i Team Leader nebo Event Manager.

6. Zhodnocení a fakturace

Fakturace proběhne po skončení akce dle odpracovaných hodin.