Hostesky
Pořádáte akci a chcete pozvednout její úroveň, ozvláštnit jí o prvek, který udělá z každé akce noblesní záležitost? Směle se můžete obrátit na nás a využít tak naši nabídku profesionálních služeb hostesek. Chcete, aby vaše firemní logo ladilo s oděvem hostesky? Potřebujete hostesek více a očekáváte jejich souhru? Přizpůsobíme se vašim požadavkům v každé situaci. Naše široká nabídka kostýmů je variabilní k přání zákazníka. Koordinace hostesek je zajištěna Event Managery nebo nejzkušenějšími hosteskami tzv. Team Leadery. Ať už tedy pořádáte promo akci, večírek, konferenci, kongres či jiné odborné a firemní akce, koncerty, oslavy nebo i prestižní TV přenosy, ve všech situacích budete spokojeni s profesionalitou našich hostesek. Nechte si i vy zpříjemnit a ozvláštnit akci prostřednictvím našich služeb!
Koordinátor na akci zdarma
Koordinace hostesek na akcích je zajišťována Team Leadery a Event Managery. Zajišťují komunikaci mezi klientem a týmem a delegují požadavky klienta na ostatní pracovníky. Team Leader bývá nejzkušenější hosteska, většinou je součástí pracovního týmu a vykonává standardní pracovní činnosti společně s ostatními. Event Manager je přítomný na celodenních akcích s více než 5 pracovníky.

Umíme různé typy eventů
Máme vyškolené a zkušené hostesky pro všechny druhy akcí – od firemních večírků, konferencí a kongresů, přes různé odborné či firemní akce, koncerty, B2B exhibice, oslavy, team buildingy až po prestižní TV přenosy.
Jednotné kostýmy zdarma
Sjednocený oděv vašich hostesek usnadní orientaci návštěvníků na akci a pozvedne celkový dojem. Výběr oděvu se odvíjí od barvy loga nebo charakteru eventu. Nabízíme téměř 100 typů kostýmů, další kostýmy zajišťujeme přes spolupracující partnery. Vyberte si jednotné a stylově sladěné kostýmy z naší půjčovny kostýmů.


Dostupnost ve všech krajích
Servis v oblasti poskytování služeb hostesek v Praze i v krajských městech České a Slovenské republiky zajišťujeme již od roku 2013. Umíme pro vás nalézt lokální hostesky přímo z místa konání akce, ale také jeden centrální tým s dopravou a ubytováním, který a opracuje všechny vaše akce v ČR a okolních zemích.
Znalost cizích jazyků
Naše hostesky se bez problému domluví anglicky a také rusky. Umíme však i další jazyky jako němčinu, francouzštinu a španělstinu. Poptejte nás s konkrétním požadavkem, umíme splnit téměř vše.

Systém řízení, koordinace a kontroly
Sjednocený oděv vašich hostesek usnadní orientaci návštěvníků na akci a pozvedne celkový dojem. Výběr oděvu se odvíjí od barvy loga nebo charakteru eventu. Nabízíme téměř 100 typů kostýmů, další kostýmy zajišťujeme přes spolupracující partnery. Vyberte si jednotné a stylově sladěné kostýmy z naší půjčovny kostýmů.
S ČÍM VÁM MŮŽEME POMOCI
ZAJIŠŤUJEME
- Pomocné přípravné práce před akcí
- Rozdávání welcome drinků
- Vítání a registrace návštěvníků
- Směrování a koordinace lidí
- Předávání cen
- Asistence s podáváním mikrofonů
- Rozdávání dárků a květin
- Obsluha šatny
- Doprovod klientů během transferů
- Tlumočení a doprovod zahraničních návštěv
- Přivítání klientů na letišti
- PR doprovod a obsluha klientů na golfu